lördag 4 oktober 2008

116...

bullar vart det idag då jag bakade. Slängde ihop en bulldeg så det ska finnas nå goa bullar i frysen att ta fram vid besök å så, om man får nå besök vill säga..hihi

Har gjort dubbel sats av Chokladbollar oxå, som är instoppade i frysen dom med.

Annars så har dagen flytit på rätt lugnt, promenaden med Maria var väldigt skön. Behövde verkligen gå ut en stund.. å ett extra + är ju att man får surra av sig lite grann. :P

Nu har dagens stök tagit ut sin rätt å jag är super trött å har ont i skallen.

16 dagar kvar.... *pirrigt*

Känner mig som en regnrock, det mesta rinner av mig idag...

Kram på er som läser... *kram*
God natt.

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Bullar i frysen? Ja jag kommer gärna ;) Tur det bara är ett kvarter bort...haha

Regnrocka ja...vet vad du menar :p Har kanske med vädret att göra...eller...