onsdag 1 oktober 2008

Ny månad, nya tag..

Ja då var vi redan inne i Oktober, vart har detta året tagit vägen?? Fattar det inte riktigt.

Har inte orkat/ haft motivation för att blogga den senaste tiden. Har sprungit i motvind, men nu har jag fått medvind i ryggen igen. Kan ju äntligen börja räkna ner dagarna igen, så om 19 dagar går flyget till Stockholm. Men förändringen sker om 20 dagar. När brevet kom igår så fick jag ett sådant sug i magen. Dagarna går så fort å mycket som ska fixas innan.
Shit vad jag börjar bli nervös igen. Men det kommer att bli bra det här.

Jag har gett mig själv ett löfte, å det innebär att det INTE ska slika in nå godis eller annat slisk under tiden nu fram till den 20/10. Men undantag för Dannes födelsedag å våran 9-åriga förlovningsdag. Det måste vi ju fira, men annars så.
Känns riktigt bra så här på 3:dje dagen, har inget sug efter det ens.. =) *skönt*

Kram på er allihopa!!

Jag har gjort en klädbeställning å då fick man ett presentkort på en skönhetsbehandling, så det ser jag framemot att kunna unna mig ;)

Inga kommentarer: