måndag 27 oktober 2008

Påhitt...

Suck, vilket jädra påhitt det här med att ställa om klockan.
Alla rutiner som man har fått in slutar helt plötsligt över en natt att fungera. Så får man så fint kämpa med dom nya tiderna ett par dagar/veckor. Å det är jobbigt.
Hur kul var det då ungarna vaknade i morse kl 05 å var super pigga. Bara till att stiga upp å se glad ut. Eftersom barnen bara satt i soffan å kolalde på tv så steg jag upp med dom så danne skulle få vila liiiite. inte mycket vila för han just nu, 3 barn å 1 fru att passa upp på hela tiden.
Så han fick sova 1 timme extra, då ville barnen inte sitta stilla längre. Så då var det bara för Danne att kliva upp.

Idag är Casper å Tindra på dagis, å Jack är hemma. Han har ont i halsen.

Hoppas på att jag ska få slippa bli sjuk, men det återstår att se. Har nyst, å det gick bra. *peppar peppar* men att hosta är fan inte kul. *ajaj*

Å idag ser jag sjukt gravid ut, skulle kunna ta gravidbilder å lura vem tusan som helst.. haha

Ska skriva en liten lista på vad som behöver handlas hem idag, kylen börjar gapa tomt igen. Så det blir nån typ av storhandling för danne å Jack idag.

*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Evelina !
"Råkade" hitta din blogg här i afton.Läste att du har gått ner 62 kg, imponerande.Hur har du burit dig åt ?Jag var lite impad av mina 17,men det är ju bara en piss i Missisippi.Lycka till med op.
Åsa Forslund(om du minns mig)