onsdag 15 oktober 2008

Mitt i veckan.

Ja snart är även denna veckan slut. Tiden bara rusar iväg just nu.
I morgon ska jag uträtta ett par ärenden, så att allt börjar vara klart.
Shit alltså, det närmar sig med stormsteg.

Efter middagen så var vi till Elsy å grattade henne på födelsedagen, där vart det både smörgåstårta å vanlig "stubbe" gott värre.
Sen efter det så vart det handling å så har jag bakat världens godaste kladdkaka, men den ska det bjudas på i morgon. Då är det kalas i huset =)

Annars så är jag svintrött idag, Tindra vaknade just efter 04 i morse... :S Om hon ändå bara kunde sova till på morgonen, typ 06-07 tiden sådär. Då skulle det kännas betydligt bättre.
Det går inte att gå in till henne å få henne att somna om, utan hon storgråter panikartat å ska till våran säng. Vilket hon annars ALDRIG brukar sova. Så hoppas denna natt blir lite bättre.

Jag har nått skumt med min vänsta hand, den är "domnad" å kall, man känner rent skillnad på armen vart det är kallt å varmt, känns jävligt skumt.

Nä, nu blir det sängen, jag har gjort mitt för idag.

5...
*kram på er*

Inga kommentarer: