tisdag 28 oktober 2008

Lite ljusare

idag känns det lite ljusare, visst jag är svullen. Men det finns nog hopp om livet idag. hihi
Är nog ute ur gårdagens svacka. Hoppas det håller i sig så.
Har haft turen att ha besök 2 dagar i rad, i söndags kväll var Camilla hit, å igår var Maria hit på dagen. Tänk vad lite sällskap kan göra en gott :)

Idag kommer Gun förbi, ska se om hon kan hjälpa mig med att tvätta håret. Så kanske man känner sig ytterligare lite pigg sen.
I morse var det kallt ute -3,7 grader. Såg ut för ett tag sedan oxå som om det snöade lite :S VILL INTE!!!!! Vill inte ha en massa halka å snö. Blää för den :P

Nu ska jag sätta mig till rätta i soffan en stund å ta det lugnt en stund. Som om jag har haft fullt upp på morgonen då, näää inte direkt. Men jag har försökt vara duktig, å det känner jag av lite av nu.

*kram*

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Du är utmanad på min blogg :)