fredag 31 oktober 2008

kvällens idol.

ja då har vi sett idol, vet inte vad jag ska säga.
Men Kevin är bra, han fixar det där.
Den jag hoppas får lämna idol i kväll är Lars, har aldrig fått grepp om han. Så för mig är det absolut ingen sorg, snarare tvärtsom.. :P

Idag på dagen så skjutsade mamma mig till stan, så vi tog en lunch på Stig´s, en kycklingsallad... å det var sååå gott. Det enda som saknades var bara kladdkakan, men det var jag för mätt för.

Nu börjar jag se ljuset igen, på 2 dagar har svullnaden gått ner rätt bra måste jag säga. Känns underbart. Längtar till på Torsdag då jag får se hur det ser ut där under. Kameran ska med så jag kan ta nå kort så jag kan kika då jag kommer hem. Lite svårt att se från min vinkel så att säga.. hihi

Jag är trötter i kväll, så funderar på om jag ska gå å sova. Så man är pigg i morgon.

natti på er.
*kram*

Inga kommentarer: