torsdag 16 oktober 2008

Danne födelsedag.

Måste ju in å skriva en rad bara för denna dagen.
Hade bäddat ner mig i sängen, då jag fick så jädra ont i skallen :S

I eftermiddag har vi kalasat med god tårta å kladdkaka med grädde. Å allt gick i det rosa tecknet. ;) Oktober är ju en rosa månad. Så det var så fint så, å gott var det oxå.
Å fina presenter fick han oxå. Jack å Caspers present var överlägset bäst, hahaha
Ska lägga in nå bilder i morgon så får ni se. Nu är jag alldelens för trött för det.

Ja, i morgon är det helg igen. Ojojoj vad det går fort. Undrar om min huvudvärk har med nervositeten att göra. För JA jag är nervös. Snart lyfter jag från säker mark känns det som.
Men det kommer att bli så bra så. *intalar mig själv*

I morgon ska det packas, tvättas å stökas på.. ska baka en kladdkaka till i morgon som ska kalasas på i helgen.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen, ute regnar det på rätt bra i kväll oxå.. *hurrvas*

kram på er!
Sovgott.

Inga kommentarer: