måndag 18 augusti 2008

Tråkigt väder =(

Idag mår man som vädret, trött å ont i ryggen.

Jag testade att lösa ett sudoko förra veckan, å nu är jag fast i dom.. oj vad man får använda det man har fått där uppe. Roligt. ;)

Nu är det bara 3 dagar kvar, jag är hoppfull men jävligt NERVÖS på samma gång :S

Nu när jag inte kan motionera i veckan så blir det absolut inget slisk på kvällarna.. med ett undantag kanske. Om det går bra på Torsdag ska jag fira det med kladdkaka som jag ska baka på Onsdag kväll om ut i fall att... annars får jag bjuda bort den, eller i värsta fall tröstäta..hehe
den är ju så jädra god :P Maria å Camilla vet vad jag pratar om, då dom oxå har ätit den.

Ska dra mig mot sängen å stöka på lite med fotoalbum, sen blir det sängen. Men gissar på att jag hinner med att lösa ett sudoko innan det blir till att blunda.
Kram på er å Sov så gott!!

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Vädret ja...pissväder! Här bidde det lite motion i källaren i dag :p

Håller alla tummar jag för dig på torsdag!!! Det kommer att gå bra ;)

Kommer gärna ner och hjälper dig med kladdkakan om du vill ;)

KRAM gumman!