tisdag 12 augusti 2008

Kärlek.. hihi


Fick ett "kärlekstecken" av min älskling. Så tjusigt så ;) Vilken fantasi han har, inte illa alls..:P
Inskolningen går lika bra fortfarande, inte bryr hon sig då jag lämnar henne å går därifrån inte, hon har annat att göra än att bry sig om mamma. Skönt det, hade varit tungt om hon stått å slitit i mina byxben å bara gråtit.
Efter inskolningen var avklarad för idag åkte jag hem å satte en bulldeg, varför ska jag alltid välja dom varmaste dagarna å baka.. *pustar*
Men det vart över 100 goda bullar. Så nu finns det i frysen om det råkar komma någon på besök.
Ringde Maria å kollade om vi skulle ta en promenad, så vi satte våra charmtroll i vagnarna å gick, svettigt men skönt. Känns så otroligt bra då promenaderna eller cykelturen för dagen är avklarad.
Bara 9 dagar kvar nu.... =)
Nu blir det sängen, är helt slut efter denna dagen, å huvudvärk har jag idag med.. *snyftar*
Måste vara pigg i morgon kl 09,00 då vi ska ta oss våran cykeltur på 1,1 mil... helt underbart skönt då det är avklarat :)
Natti på er!! *KraM*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Då var cykelturen avklarad! Så härligt nu efteråt, man känner sig så nyttig ;)

Hoppas inskolningen går lika bra i dag och de får henne att sova ;) :P