söndag 3 augusti 2008

Piteå Nolia!!


Maria, Brolle å jag. Klart vi var tvungna att ha en ny bild... den har ju hänt lite sedan vi fotades tillsammans sist :P

Jag å Brolle

Å här sjunger han för fullt... *myyyyser*



Idag har jag å Maria varit på Nolia utan barn å utan gubbar. Vi har varit borta en hel dag. MYCKET trevligt har vi haft.








Men är för trött för att orka sitta här, så jag återkommer i morgon med en massa goa bilder ;)
fast jag bjuder på nå bilder idag ändå.. kram!







Grattis Thea på 2 års dagen!!!


Kram på er alla!!!













1 kommentar:

Trollmamma sa...

Tack för en super rolig dag vännen!!! Ja det har ju hänt bra mycket sen den senaste bilden med honom där på Nolia :p
Men fan så kul att ha känner igen oss ;)

Vi måste byta bilder snart så vi får lite mer bilder att kika på :D

KRAM