onsdag 20 augusti 2008

Kvällen före...

Börjar vara nervös faktiskt... är nog för att jag inte vet vad som kommer att sägas i morgon.
Känns skönt i allafall att jag har väldigt många tummar med mig, hoppas bara att dom hjälper oxå!

Jag har bakat kladdkakan i eftermiddag, så den ska det njutas av i morgon kväll. Hoppas bara att det är för att fira å inte tröstäta en bit..hehe

Jag är helt tom i skallen inför i morgon så jag ska dra mig mot sängen, har gjort i ordning barnens klädhögar så det ska gå smidigt i morgon på morgonen.

Kram på er alla! Å i morgon kväll kommer jag in med en rapport, å då är jag nog inte lika hemlighetsfull skulle jag tro.

Kram å Sov gott!

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Ville bara säga att du har familjen Carlsson tummar! Kommer att tänka på dig ända till du hör av dig... ;)

Lycka till nu gumman!

KRAM!!!