lördag 2 augusti 2008

Så trevligt så.

Det var en trevlig eftermiddag/kväll i går då vi hade besök. Maten var god å efterrätten med ;)
Ni som känner mig kan nog gissa vad det var.. jo sockerkaka med hallonfrestelse...mums säger jag bara!

Tårtan på kalaset igår var oxå mycket god, så den tackar vi för. Å present kommer!

I morse åkte vårat besök hem mot sthlm, hoppas deras resa hem har gått bra. Synd bara att det är alldelens för sällan man träffas.

i kväll har jag sett på sommarkrysset, sen efter det hoppade jag upp på cykeln å tog rundan.
Har gett mig själv ett löfte nu om att cykla VARJE kväll tom den 17/8.
Dagarna kommer att gå fort nu, bara 19 dagar kvar. =) Jag är så spänd på vad dom kommer att säga. Tänk i morgon är det bara 18 dagar kvar. Å i morgon kommer att bli en SUPER bra dag!!!
Men det kommer ni märka i morgon. Nu ska jag gå å sova så jag är pigg för morgondagens äventyr, batterierna ska sättas på laddning över natten oxå.

kram på er... ojojoj vad jag svammlar på.
Skärpning här.

Inga kommentarer: