lördag 9 augusti 2008

Migrän idag =(

Ingen bra dag idag, började ju bra i allafall. Jag å Maria var ute å gick i morse kl 9,00, det var SÅÅÅÅÅ skönt!!
När promenaden var avklarad kastade jag mig in i duschen å sen duschade jag pojkarna oxå.
Packade in familjen i bilen å åkte till stan, jag skulle tvärspringa in på Lindex & Gina Tricot, gjorde nå fynd till barnen å det vart ett linne till mig med. Ett sådant långt linne. Vågar bara inte tala om vilken storlek jag köpte det i :P
Efter jag å Jack sprungit å gjort det där så åkte vi hem å migränen hade kommit som ett brev på posten. Så jag har legat klubbad halva dagen, först nu som jag har vågat mig upp. Ska dricka nå gott grönt te, sen blir det väll till att slappa i soffan eller lösa lite korsord kanske. Får hoppas jag är piggare i morgon, blir så "dåsig" av migrän tabletterna.
Ser fram emot morgondagens promenad, hoppas regnet håller sig borta bara.

Var bjuden på fest ikväll, det hade ju varit trevligt, men inte en chans att jag skulle klara av det =(

Kram på er alla å hoppas ni haft en bättre lördag än jag.

Bara 12 dagar kvar nu =)

Inga kommentarer: