torsdag 21 augusti 2008

Så JÄDRA glad!!!

Tänk att typ 8-9 minuter av läkarens tid kunde göra mig så lycklig!!
Jag har fått igenom att få göra en Bukplastik, har ju trots allt lite häng efter min viktminskning på dryga 62 kilo. Fatta, det är en hel människa det!

Nu hoppas jag bara att väntetiden inte är allt för lång, ska ringa å kolla upp det i morgon. Kan vara bra att ha ett humm om det i allafall.
Så ikväll blir det till att fira med kladdkakan ;)
Ska bli gott det.

Tack för alla tummar å alla lyckönskningar, dom hjälpte mig.

var så nervös att jag hade kunnat spy på golvet där ute i väntrummet, å så var det inget att vara nervös för.. snopet..haha

Kram på er!!!

Från en lycklig Evelina.

4 kommentarer:

Trollmamma sa...

Det var ju det jag sa, att det skulle gå bra! Är så glad för din skull gumman! Det här är du verkligen värd.

Hoppas kladdkakan var god ;)

KRAMAR i massor!!!

Anonym sa...

Shit va läckert! Grattis, du är min idol just nu! =)

Trollmamma sa...

Jo..bara en sak till... :p

http://www.family.se/vi/1076295.htm?ca=2_a

Felicia6 sa...

Grattis men det vet du ju redan att jag tycker :D