måndag 11 augusti 2008

Rensat.

Har gjort en rensning i garderoben, packat undan sommarkläder å sånt som blivit förstort.
Packat in dom nya kläderna i garderoben oxå, så nu är det lite kul att man har en massa fina kläder att välja på. Bara det att man vill ha allt fint på engång..haha

Jag har hållit mitt löfte om daglig motion, bara det att jag fått sådan träningsvärk i benen å ont i ryggen nu då jag å Maria gått promenader i 2 dagar. Så ikväll vart det en cykeltur i regnet för mig. Bara till att hålla mitt personliga löfte.

Dagarna tickar på, bara 10 dagar kvar nu!!! *pirrig*
Ska träffa Sandra då oxå, det är ett antal år sedan vi träffades. Ska bli hur kul som helst å ta en lunch ihop å få se varandra. =)

Huvudvärken ligger här, så det blir nog till att gå mot sängen snart. Då går dagarna lite fortare oxå, snart är det den 21:a =)

Inskolningen av lillgumman går JÄTTE BRA! Idag har hon stannat å varit på dagis själv en stund utan storebröder å mamma, men inte brydde hon sig om det inte. Skönt det.

Kram på er!

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Ja visst är det kul att rensa i garderoben? Har själv också gjort det i dag ;) Lagt bort det allra sommrigaste för det lär vi ju inte behöva i denna kyla :S och den gjort plats för allt det nya...det har ju blivit en del nytt den senaste tiden ;)

Hoppas du inte har allt för mycket träningsvärk idag så vi kan gå...

KRAM!