fredag 1 augusti 2008

Bästa dagen...

på LÄÄÄNGE!!! =)
Idag kom brevet som jag har väntat så länge på. Vart alldelens skakis då jag såg brevet å slet upp det. Skakade inte mindre då jag såg att jag fått ett datum då jag får komma ner till Umeå. Så nu kan nedräkningen börja. bara 20 dagar kvar!!! IIiii vad det spritter i kroppen.
Så den 21/8 vill jag ha alla tummar å tår som jag bara kan få! =)

Nu ska vi springa iväg på kalas, å sen blir det grillning med dannes kusin Tina med make å deras son. Dom stannar till här på deras hemresa till Stockholm.

Förövrigt så har strulet med fk inte löst sig, ska väll vara glad om jag får nå pengar inom 2 veckor.. får ringa på måndag igen.

kram på er å ha en trevlig dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet ju inte va d handlar om, men klart ja håller tummar å tår =)
Kramis

Trollmamma sa...

Härligt gumman!!! Så glad jag blir för din skull!!! Jag håller så klart ALLA tummar och tår jag bara kan, men jag tror du kommer att få som du vill ;)
Ses snart! Då bjuds det på grön spindeltårta :D haha