lördag 21 augusti 2010

Toppen....

Vilken toppen helg det har varit så här långt.
I går hade vi middagsbesök, trevligt surr å god mat.
Jag tog mig en snabb promenad i går kväll. Skönt att avrunda kvällen så.

Idag har vi haft en mysig dag, åkte mot stan på förmiddagen för att jag hade lovat barnen att få nya skor innan skolan å dagis drar igång. Så barnen å jag fick med oss skor hem.
Sen bar det av hemåt för att hinna fixa till en middag innan Bolidenborna kom, jag å Anneli smet iväg på bio i kväll. Bröderna Karlsson, den var rolig. Vi fick oss ett par goa skratt.

Sen när vi kom hem å dom åkt hem så har vi nattat barnen, 3 trötta sådana. Jack blev lite hängig å huvudvärk i eftermiddag igen. Skumt virus det där.
JAg är helt färdig, borde gå till sängen å sova min skönhetssömn ;)
Men först ska vi se klart filmen som vi ser på tv.

Tror det får bli en skön promenad i morgon på morgonen om vädret tillåter det. Idag har det ju varit regn å rusk, men det är rätt mysigt det med.
Ska bara fixa till lite här hemma, kanske blir i morgon.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: