fredag 6 augusti 2010

Fredag...

Då var det Fredag igen då, en trevlig helg väntas. Med både dop å bröllop, så vi åker runt lite. *skratt*
Sitter i soffan med en attans huvudvärk, bara till att vila en stund så jag är redo för stan i eftermiddag.
Ska nämligen möta upp Danne utanför jobbet så får han ta med sig barnen hem å jag åker på stan en sväng. Det är lite att fixa med inför i morgon. Sen blir det till att plocka i ordning kläderna i kväll å stryka det som ska strykas.
Svärmor kom hit i morse å passade barnen medans jag cyklade till vårdcentralen för att ta blodprover, ska kolla om levervärdet har gått ner sedan förra veckan då jag låg på akuten med gallstensafall. Så efter det så har jag fått mina naglar målade, ser lite fräschare ut faktiskt.
Jag har beslutsångest om vad jag ska ha för kläder på mig i morgon. Men men, irrar nog runt i kväll å kommer fram till nått.
Annars drar jag en svart sopsäck över mig ;) Undra om det skulle vara passande?!?!? Haha.

Jag är riktigt duktig just nu, inget godis på 8 dagar. Klapp på axeln till mig :P

Nu ska jag göra mig klar strax för en stads runda.
Hej så länge.
*kram*

Inga kommentarer: