söndag 1 augusti 2010

Ny månad...

Å vart i fanders tog tiden vägen. Snart är det höst å kallt ute igen.
Börjar vara lite mysigt på kvällarna då vi kan tända lite ljus å bara mysa upp sig i soffan.
I eftermiddag har vi plockat undan lite på gården, skottat upp lite jordhögar från gården. Å så försökte jag mig på att klippa gräsmattan, men fick ge upp å känna mig besegrad. 1-0 till smärtan. :'(
Bara 4 månader kvar nu så fyller jag 30. Börjar fundera på om jag ska ha nått större "kalas" å vad jag ska ha för typ av kalas. Tur jag har ett tag till på mig att fundera på det. I bland skulle det i underlätta att fylla år på sommaren, då hade jag kunnat ha ett stort partytält ute på gården å ha fest, men det kan nog vara i kallaste laget, haha.

Jag har återhämtat mig från Gallstensanfallet jag hade, å jag var i obalans rätt många dagar efteråt. Men nu tillbaka till vardagen.
Måste ta mig till stan till veckan å fixa med en present. =)
Måste även komma ihåg att ringa Öron-Näsa-Hals mot, i morgon. Hoppas på att få veta på ett ungefär då Jack ska bli kallad dit om sitt problem. Å sen hoppas jag att det blir åtgärdat fort, så han kanske blir lite piggare igen.
Men nu tror jag att det blir sängen för min del, ska se om jag lyckas få mina axlar knådade först :P
Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: