torsdag 12 augusti 2010

Går ju bra...

Det här med att vara utan godis å motionera mera.
Har inte suget efter chokladen nu, hoppas det håller i sig så. Mitt första mål att vara utan godiset är fram till svägerskans bröllop. Men kör nog på efter det till nästa etapp som får vara i Oktober. Sen hoppas jag att suget efter den förbaskade chokladen ska vara helt borta.
I morse efter jag lämnat Tindra på dagis så fick pojkarna följa med mig runt min sväng, jag gick å dom cyklade. Mycket duktiga.
Sen har jag börjat med att plocka undan en massa "skräp" vill ju göra det lite mysigt nu när kvällarna börjar vara så mörka. Strax dax att byta gardiner igen.
Känns lite obehagligt då man tittar ut genom fönstret å det är kolsvart ute, man ser ju absolut inte om det skulle stå någon där ute.

Snart dax att gå ut i köket å börja fixa för middagen.

Jag har börjat fundera lite runt min 30 års dag, klart det måste firas på nått sätt att man går in i en mognare ålder ;) *skratt*

På återseende.
*kram*

Inga kommentarer: