söndag 22 augusti 2010

Söndag....

Jaha, vad har hänt dag då? Inte så farligt mycket faktiskt.
Danne skulle å hjälpa Lelle så vi följde med hela högen en sväng till Boliden. Jag satt mest å frös å hade gåshud hela jag. Så det fick bära av hem å vila i soffan under ett täcke.
Pojkarna fick vara å leka hos varsin kompis en stund.

Då jag slutat frysa så gjorde jag ett litet ryck med att fixa till det i köket. Så nu sitter det lite mörkare gardiner i köket, lite mindre insyn. Så det blev murrigt å mysigt. Så där som man vill ha det nu då mörkret faller på å det börjar bli lite kyligare ute.

Tröttheten tar över hand å det blir sängen vilken minut som helst.
Är en dag i morgon med skolstart för Jack, fatta våran storkille börjar 1:an. Helt galet, hur gick det till?!?!
Dom två mindre barnen ska iväg på dagis.
Å jag ska försöka göra lite nytta.

Sov så gott.
*Kram*

1 kommentar:

Gula grannen sa...

Ibland tycker man att man e gode konstig. Varför sätter man upp mörkare gardiner när det blir mörkare ut och ljusare gardiner när det bli ljusare ute??? Visst borde det vara tvärtom så man får ha det mysigt året runt =)