måndag 16 augusti 2010

Jaha igen...

Då var det dags för feber för Tindra igen då.
Kerstin sa på dagis då jag hämtade Tindra att hon knappt ätit nån lunch.
Då vi kom hem fick hon lägga sig på soffan å kika på Tingeling, å då somnade hon.
Kände på henne å ja hon var varm. Så hon har legat som mest hela eftermiddagen på soffan å bara myst å vilat.

Grabbarna har varit ute å lekt, på förmiddagen cyklade vi iväg till rampen å dom cyklade å hoppade å trixade på medans jag satt å kollade på.

Jag har inte gjort så många knop idag.
Tog mig en promenad då Danne kom hem. Skulle lika lämna tillbaka filmen vi hade hyrt i går kväll. Så vad passade inte bättre än en promenad då.
Idag är jag grymt sugen på godis, gissar att det har med måendet att göra, men jag ska banne mig vinna detta slaget :P

Nu blir det kika lite på tv å sen sova tidigt.
Är super trött, å sen då man inte vet hur natten kommer att bli med Tindra.

*Kram*

Inga kommentarer: