torsdag 19 augusti 2010

Hittade....

Jag hörde reklamlåten ännu en gång, var ju bara tvungen i att luska vem det var å om jag kunde hitta hela låten. Å jag lyckades, det är Monty med Seglaren.

Har huset fullt av hängiga barn, Casper har sin huvudvärk å i eftermiddag har han haft feber, 39,3 grader å helt utslagen. Så han har sovit nu sedan strax efter 17. Tindra är det fullt spring på, Jack har även han varit lite febrig å ont i kroppen i dag. Han somnade ca 1½ timme på dagen. Hör ju inte till vanligheten.

Jag å Maria har varit ute å gått, så härligt då man kommer in å det är gjort.
Jag funderar om jag ska lösenordsskydda min blogg. Då vet jag vilka som är här inne, å bestämmer själv vilka jag vill ha här.

Nu blir det mysa ihop sig i soffan å glutta på tv eller en film innan det är dags för sängen.

Sov så gott.
*kram*


Inga kommentarer: