lördag 14 augusti 2010

27,7 grader....

såg jag på termometern ute idag, men det var säkert varmare än så oxå.
Jag höll bokstavligen talat på att flyta bort. Men tur det inte var så varmt idag på förmiddagen då jag gick min promenad, tog med mig lilla Saga i sin vagn runt svängen. Det tvärkom allt lite regn, en väldigt kort störtskur. Lämnade tillbaka Saga å sen hem å svalka av sig i duschen.
Sen kom Familjen i det gula gula huset ner å flickorna lekte av sig lite.
Vi hade turen att bli bjudna till Boliden idag, så där har vi varit till nu sena kvällen.
Har skrattat å tokat så jag har ont i magen. Men det behövdes.
Hatar då dessa down perioder kommer å jag inte kan sätta fingret på vad det är som gör det. Men har idag känt att jag skiter blanka faaaan i vissa saker å ting.
Varför försöka göra "sig till" när det ändå inte duger.

Nu får kommunen ta å dra igång lite gatubelysning ute i samhället på senkvällarna.
Det är KOLSVART!!!! Skulle inte se min hand ute om jag sträckte fram den framför mig. Så lite belysning vore på sin plats.

Jack sover hos sin kompis i natt. Stora killen alltså. Fatta att om 1 vecka börjar våran äldsta son 1:an, hur gick det till? Hihi.

Nu ropar sängen på mig, hoppas på en god natts sömn.
*kram*

1 kommentar:

Anneli sa...

Ja du, ett gott skratt förlänger livet = ) = ) Jädrar vad gamla vi ska bli!!!
Tack för en trevlig kväll vännen = ) KRAAAM