torsdag 9 december 2010

Typiskt...

Jag som ville Julpynta min blogg lite, kommer mig inte in på sidan till alla layouter. Attans, har prövat i 3 dagar nu men utan framgång. Är nog inte meningen att det ska bli juligt här inne.

Barnen har pysslat lite i kväll, jag har legat på soffan å inte gjort många knop alls. Samma visa som sist jag hade gallstensanfall å fick åka in på akuten, det tar en massa dagar efteråt då jag mår illa å inte kan äta. Vilket då resulterar i att jag får Migrän. Så det känns ju lagom kul.
Men snart helg så då får jag hoppas att det blir nån ordning på detta. Det ena ger det andra. Alltid ska det vara nått.

I morgon är det 1 år sedan vår vän Robert blev en ängel. Oj vad tiden går fort.
Å snart är det Elsy´s årsdag oxå, det suger kraftigt kan jag säga. Hade verkligen behövt henne här.
Om än så bara för en dag.

Jag har varit gräsänka på kvällarna denna veckan då Danne jobbat eftermiddag. Tur barnen har varit snälla så jag har fixat det ändå. Alla är dom hjälpsamma å hjälper till, å Jack blir livrädd då han förstår att det är gallan som felar. Han såg mig riktigt dålig i sommar, så han blir orolig då.

Tror att jag snart ska bädda ner mig i sängen å köra lite järngympa. Korsord är bra avkoppling, händer att jag somnar ifrån mitt i allt. =D

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: