torsdag 23 december 2010

Speedade.....

Barnen är i en annan värld just nu, Julafton i morgon å i går kom farfar å kusin Oliver hit å ska fira Jul. Gissa om barnen blev glatt överraskade =D Casper är verkligen super glad att få leka med sin kusin. Tindras rädsla för farfar är bortflugen, hon håller handen, leker, kramar å pussar på han. Inte har hon tid att sova inte, hon vill ju vara uppe å vara med farfar.

Fick i säng dom till slut i allafall. Pojkarna somnade på 2 röda. Tindra funderade lite, det är ju mycket med tomten.
Själv har jag lekt tomtenisse ett par timmar nu i kväll. Mycket som ska vara inslaget å fixat till i morgon. En sak har jag kvar att göra, men det fixar jag i morgon.
Sen är det all mat som ska fixas i morgon, så jag borde krypa ihop å sova så jag är pigg i morgon.
Vet ju inte hur tidigt barnen vaknar för att kika om tomten har varit här i natt å lämnat en liten julklapp i barnens säckar på deras rum. Fixade en påse på dörren med Olivers namn så tomten inte missar kusinen. Det vore ju katastrof ju.

Sov så gott. Å God Jul på er alla.

*kram*

1 kommentar:

Johanna sa...

God Morgon =)
Vill önska er en underbar julafton.
Hoppas ni varit snälla så tomten kommer förbi med julklappar ;)
Kram