söndag 19 december 2010

Min helg som varit....

Jagsom hade tänkt mig en myskväll i Fredags, jojo så bra det gick då.
Kände redan på dagen då jag var å jobbade att det var på vippen att bli migrän.
Skyndade mig att peta i nått som skulle hjälpa. Men inte lyckades jag så bra med det inte. Klockan 16 då det var dags att gå hem var migränen ett faktum för mig. Så Danne som skulle ha åka på julbord med jobbet skippade det å tog barnen. Så klockan 19 låg jag å sov för den natten.

Vaknade Lördagmorgon å kände mig inte riktigt hundra då heller, tog en tablett å skulle vila lite till innan jag skulle känna mig redo för mina ärenden på stan. Givetvis så fick jag gallkänningar oxå. Men men, ingen tid för att ligga här å vara dålig ju. Skulle ju förbereda för middagen jag skulle bjuda på. Jag hann i allafall göra alla mina ärenden å överleva dagen.
Kvällen blev trevlig, både maten å efterrätten fick godkänt =D
Å jag blev super glad över dom fina blommorna å en toppen present.

Idag Söndag då, ja då har det snöat precis som hela helgen. Hur kan det komma så mycket snö?!?!?! Danne körde pojkarna på skotern runt gården, lyriska killar.
Jag har städat å rensat här inne jag, källartrappen å tvättstugan har fått sig en omgång. Känns skönt att det är rent å fint där nu.
Själv så har jag kraschlandat i soffan nu efter denna dagen.
Jo Danne bakade pepparkakor med våra gullungar idag. Lovar att vi alla 5 hade kul ;)

Nu blir det nog bara till att slappa i soffan en stund till, sen ska Danne få massera min onda rygg.
Ska komma på nån god mat att tillaga på Tisdag oxå. Å så blir det nått gott fika att bjuda på.

Akta er så ni inte snöar in i stugorna era.

*kram*

Inga kommentarer: