måndag 6 december 2010

Måndag...

hela dagen.
Idag har det varit rätt fullt upp. Vi skulle vara lite snabba å åka å köpa bröd till Julafton, men vad tusan då vi kommer fram så sitter det en skiten lapp på dörren att dom hade stängt till klockan 12. Vilket vi inte kunde vänta på, Jack slutade skolan 12.30. Så det får vi fixa en annan dag.
Jag å Jack har varit på utvecklingssamtal på skolan, det är en fin å reko kille vi har ;) Men hallå, säg nått jag inte redan visste =P ;)
Sen har jag vikt en massa tvätt å plockat undan. Barnen ska få rensa sina rum nån kväll. Kan ju vara bra inför julafton.
Tindra har även hunnit med att vara ute å få leka med sin kompis Clara en stund.
En glad tjej i detta hushållet då.

Danne jobbar kväll så jag sitter uppkrupen i soffan å kikar på tv, slö surfar å löser korsord. Lite effektiv är man ju. Skulle ha parat ihop lite sockar oxå. Kanske skulle ha gjort det nu medans jag ska titta på pensionärsjävlar. ja så får det bli.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: