tisdag 21 december 2010

Sådär ja...

Ja då var man 30 år fyllda, redan visare å klokare....eller. Haha.

Har varit en fullspäckad dag idag med först praktiken i sin vanliga ordning, sen hann jag springa på 2 ärenden innan det bar av mot först dagis å sen fritids för att hämta hem godingarna.
Grabbarna stannade kvar ute å lekte i snön medans jag å Tindra gick in å fixade med maten å slängde ihop en tårta.
Riktigt duktiga var vi, skratt.

Sen var det middagsbjudning å tårta för några få.
Stort 30 års kalas får bli nån annan gång.
Har fått fina presenter, ska spara pengarna å se om jag kanske lyckas hitta mig nå nya kläder. Skulle ju vilja ha Tre kronor serien oxå. Så vi får se vad det kan tänkas bli för roligt.
Snön har öst ner även idag. Hoppas att det avtar snart, finns ingenstans att lägga snön.

Har slagit in lite julklappar i kväll, men nu så blir det sängen för att försöka sova. Har sådan grym värk så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
Hoppas på en "bra" dag i morgon.

Sov så gott.
*kram*

Inga kommentarer: