onsdag 15 december 2010

Lill lördag...

Jo men visst.
Ligger å slappar i soffan med datorn i knäet. Kan ju inte bli bättre i en skön soffa å med min alldelens egna dator i knäet.
Danne jobbar kväll så det är tyst å ensamt här. Barnen sover å jag har inte ens igång tv:n. Rätt ovanligt, den brukar vara på bara för att i bakgrunden, men det var ju bara dynga på tv i kväll.
Så jag blir underhållen på msn.

Idag efter praktiken så skyndade jag mig å hämta upp barnen å så gärnet hem å äta middag. Sedan hoppade vi in i bilen å åkte till skroten för att kolla på skotrar, det var skotervisning på nya maskiner där.
Hade barn med stora ögon. Glada å trötta hoppade vi in i bilen för att sitta å irritera sig på hur i helvete folk parkerar, vi blev inparkerade. Men inte behövde vi vänta länge innan vi fick oss ut. Men visst kan folk använda hjärnan då dom ska parkera. Eller använda den i största allmänhet. Blir gode trött på hur folk tänker i bland, eller inte tänker alls.
Men jag har slutat att förvånas.
Det mesta brukar ju stå i tidningen, även dödsannonser. Så man får väll kika i tidningen dagligen om det är något som man borde veta om.

Nästa vecka fyller jag 30, då kvalar jag stolt in i "Bitterfitternas" gäng. Längtar redan, kan inte dessa dagar gå liiiiite fortare ;)
Ska ta å komma på vad jag ska bjuda på för mat på Tisdag, sen får vi se om nån dyker upp.

Tack å hej, leverpastej.

*kram*

Inga kommentarer: