söndag 12 december 2010

Lugn helg....

Har varit en lugn helg.
Jack sov borta i fredags, vi andra tog oss en lång sovmorgon i går morse. Riktigt skönt att sova till 9.15, det händer ju inte så ofta.
I går kväll hade jag en sådan hemsk värk så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, trodde armen skulle värka loss från kroppen.
Bultade upp armen å gick å lade mig.
Så i morse var Danne snäll å klev upp så jag fick sova en liten stund extra.
Idag blev det en liten spontan tripp med Anneli å Oscar.

Funderar på sängen då jag känner värken är på väg att smyga sig på igen.
Å i morgon ska vi upp rätt tidigt då det är Luciafest på dagis. Kul att Danne jobbar eftermiddag så att även han kan följa med. Sen blir det till att ta med handlingslistan med Julmat å inhandla det som går att köpa nu.

Sov så gott.
*kram*

1 kommentar:

JOhanna sa...

Hoppas ni får en skön dag utan värk, Mysigt med luciafirande på morgonen, vi har det ikväll =)