torsdag 16 december 2010

Snart helg....

å som jag längtar. I morgon kväll kan man bara krypa upp i soffan å bara vara, titta på nån film å vara med familjen.
Är gode trött nu så jag ska snart hoppa i säng. Det är ju en dag i morgon oxå. Å dagen efter det, då ska jag passa på att åka iväg på stan själv en sväng. Har lite småsaker jag måste fixa.
Å så ska jag laga nå mat så jag har nått att bjuda på på Lördag. Men det blir som litet å lugnt.

Ska passa på att handla nått som ska stoppas i barnens julstrumpor till Julaftons morgonen.
Nått dom kan sysselsätta sig medans vi vuxna i hushållet håller på med maten.
Det är lite lättare då. I morgon är det bara 1 vecka kvar till Julafton, inte för att det känns som så men. Sen ytterligare bara 1 vecka kvar till Nyårs. Jag gruvar mig faktiskt för årsskiftet. Känns jobbigt så in i hellskotta.
Men vad göra, bara bita ihop å härda ut.

Sov så gott å ha en bra dag i morgon.

*kram*

Inga kommentarer: