tisdag 9 september 2008

Trött...

så det svider i ögonen.
Ska dra mig mot sängen men var bara tvungen att skiva en liten rad här först.
Började dagen med att kliva upp 5:30, då tyckte lillgumman att det var morgon.. det tyckte inte riktigt mamman i huset :S
Men hon har inte varit pigg idag, å jag vill verkligen inte dra in nå förkylningar i huset. Men om det nu är så att det MÅSTE bli så, så tar jag det gärna nu på engång då...

Snart är det fredag igen då, å då ska danne inte bort nå mera sen =) Längtar tills han kommer hem, är så tomt här utan han. Men veckorna har gått både fort å bra måste jag säga.

Fatta, det är bara 1 vecka kvar nu. Sen blir det ytterligare lite nedräkning, men det går ruggigt fort. Är sjukt nervös så det känns i magen vill jag lova.
Lääängtar.

Nu blir det sängen för mig, får se hur många tidningar jag hinner bläddra i innan jag somnar.

kram!

Inga kommentarer: