tisdag 2 september 2008

Åksjuk..

Jag har hoppat på karusellen, å jag som blir åksjuk av sådant.
Vill jag hoppa av?? NÄÄÄ absolut inte!!
Vill jag att farten ska sänkas?? NÄÄÄ kör på bara!!

Jag är så jädra pirrig å har ett förväntansfullt sug i magen. En härlig känsla, men visst jag kommer bli skit nervös.
Men det är det här jag vill, ingen återvändo.

Tänk att allt kan gå så fort, från besöket i Umeå den 20/8 till besök i sthlm den 16/9, inte ens en månad.

Tack Lotta för att du berättade om vårdgarnatin å hur den verkligen funkade (då jag annars blivit lurad.)
Om jag inte fått veta min rätt så hade jag suttit här snällt å väntat till efter nyår å trott att det var så det skulle vara. Så TACK!!

Nu ska jag gå å ringa lite samtal igen, men skriver säkert en rad senare i kväll. Har lite jag måste smälta å låta det sjunka in nu.

Kram!

Inga kommentarer: