söndag 7 september 2008

Migrän =(

Denna söndag har gått i migränens tecken =(
Bläää, så jag har varit sängliggandes halva dagen. Lika bra att man har gjort bort det idag, så kanske jag slipper nu i veckan då jag är med barnen ensam igen. Sista veckan nu, sen är allt tillbaka till det normala igen.

I fredags så släppte jag lös i chokladskålen, det märks idag vill jag lova, har kommit nå rackarns finnar på hakan.. blääää för dom.

Igår så grillade vi med David å Camilla till middag. Vart nog sommarens sista grillning, tråkigt tycker jag då jag ÄLSKAR grillat.
Fast bara vädret tillåter så kanske man kan grilla även nästa helg. *hoppas*

Vissa saker förstår jag mig inte på, men det är nog inte meningen det heller :S

Ska ta å plocka till lite här, kanske skriver en rad eller två senare.
Kram!!

Inga kommentarer: