onsdag 10 september 2008

Kallt å hurvigt.

Sitter här å småfryser, det är kallt å hurvigt ute, verkligen höst.

Har så ont i ryggen idag å det strålar ner i vänster vad, det gör så jädra ont. Precis som nån sticker in en kniv i vaden på mig. Å inget jag gör hjälper :S Skiiit.

I morse vaknade Lillgumman 06, nästan så man får räkna det till sovmorgon då. Jag menar, dom andra dagarna har vi ju varit vaken före tuppen, å idag hann tuppen vakna före oss :p
Gjorde nog sitt oxå att jag gick mot sängen redan vid 21, läste lite tidningar å sen somnade jag ifrån allt innan 22. det var ett tag sedan jag somande så "tidigt" hehe

Ja vad ska man fördriva dagen med idag då? Kanske försöka vika tvätten å tvätta lite mera maskiner. Men får ta det i den takt jag klarar av det... nu börjar det ila ner i höger lår oxå, vad är det här?!?!?!!?

Bara 6 dagar kvar nu tills jag ska göra ett besök i storstan.. hihi
*Kram*

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Kallt och hurrvigt ja... Tyvärr är det ju höst och snart även vinter :(

Hoppas att du hittar nått att fördriva dagen med. Själv har jag EN lektion i dag... ;)

Ha det bra!

Kram