onsdag 17 september 2008

Pustar ut..

Kan ju börja med att säga att jag tycker ni som bor i sthlm gör det bra.
För efter 2 timmar där nere så infann sig migränen =(

Efter jag hade varit på besöket så tog jag tunnelbanan in till T-centralen å gick där å strosade runt. Mycket fint fönstershoppade jag..hihi
Skulle unna mig en fika på stan, å det var den värsta fikan jag har tagit. Jag som var sugen på kladdkaka MED grädde, fick nöja mig med kladdkaka UTAN grädde, sur personal å en jävla massa bananflugor. Tappade aptiten rätt fort kan jag säga.

Kikade runt ett tag till innan jag tog min onda skalle å begav mig ut till svägerskan Jenny med familj. Där blev jag bjuden på god middag.

Svärfar Ove hämtade upp mig innan han skulle ut till jobbet, så jag fick åka med han ut till SAS.
Väl där ute satt jag å väntade på att flyget skulle gå, trött var jag oxå. Skulle avgå 22:40, men vart försenat. Så när vi väl kom oss i väg så satt jag å halvsov på planet. Så idag är jag väldigt trött, lite är nog av sviterna efter huvudvärken oxå.
varför måste John blund stö så mycket sovsand i ögonen så det är en himla massa kvar dagen efter... hmmm. Tål att funderas på.

Så nu kör jag nedräkning igen då.
*12*

Är rädd för att dra på mig en förkylning nu, man kanske skulle ta å stänga in sig eller nått..

kram!

1 kommentar:

Trollmamma sa...

Alltså det där med kladdkakan, det ska vi ordna... Stigs på tisdag!

Den där John Blund är en fräck kille...nån borde ta ett snack med honom så han kanske skärper till sig ;)

Ses i kväll då det blir promenad!

KRAM