onsdag 3 september 2008

Så sakta så.

Nu börjar det sakta men säkert sjunka in för mig.
Det börjar vara nära nu, det jag har gått å drömt om så länge.
Har en sugande å pirrande känsla i magen. Tänk att det ska bli möjlighet :O
Har gjort ett enkomt block där jag skriver upp allt som rör detta så jag inte ska glömma bort att kolla upp å fråga om sådant jag undrar.

bara 2 dagar till älsklingen kommer hem igen, det är tomt här hemma utan han. Så tomt då han inte ligger på sin sida i sängen då man vaknar.... men bara dessa 2 dagar kvar, å sen 5 dagar till. Tur tiden går fort..
Å sen har jag ju mitt stora att se framemot.

har ju lite praktiskt att stå i oxå, men det gör bara att tiden går fortare.

I dag har jag satt förlovnings- och vigselringarna runt halsen.... med sorg i hjärtat. Men jag tappade vigselringen i går på maxi å sökte å hittade den i vild förtvivlan. Å idag tappade jag dom då jag vinkade.. bara till att inse att jag inte ens kan ha dom på pekfingret längre... *snyft*

Kram på er!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Köp nya ringar. Ingen bryr sig. Min gamla förlovningsring matchade inte min nya vigselring, så jag köpte en ny och säger att det är min förlovningsring. Vem bryr sig? Bara ringbäraren. Köp nya. Det är du väl fan värd.