torsdag 18 september 2008

Hur gick det till?!?! :O

Satt å märkte upp lite kläder inför helgens klädbytardag här i "hamn". Hittade där ett par byxor som jag skulle märka om, men vart bra sugen att testa dom bara för att se att det skulle ta stopp vid fotknölarna.
Men gissa om jag vart shokad då jag kunde dra dom hela vägen upp å knäppa igen dom i midjan :O Ni kan aldrig gissa var det var för storlek i dom?!?!


11 dagar kvar nu. Har varit å fixat med Dannes födelsedagspresent idag. Bättre att vara ute i tid, tror inte jag komemr vara så pigg att springa på stan sen på ett tag. Så jag håller på att förbereda å göra bort lite saker nu inna.
Det jag verkligen skulle behöva är att klippa mig, ska sen logga in å kolla om jag hittar nån happy hour tid för klippning till veckan nån dag då barnen är på dagis.
Skönt att få gå å bli ompysslad ett tag.
Till veckan blir det även att få bort så mycket tvätt som möjligt å hålla bortplockat så bra det går.

Nu ska jag börja göra lillgumman klar för sängen å jag ska ut med Maria på kvällspromenaden, ska bli skönt det.
Sen blir det en kopp the, å titta på tv. Måste märka upp kläderna färdigt oxå.

*kram*

Inga kommentarer: