torsdag 24 april 2008

Massa stök :p

Har stökat på en massa nu i ett par dagar inför klädbytardagen denna helgen, hoppas att jag ska lyckas bli av med en massa kläder som våra älskade barn har vuxit ut.. Vore inte dumt med lite extra kronor. Som jag kan sätta sprätt på ;) Nädå, jag vet ju i vilket hål vi ska stoppa dom ;)

Förövrigt så är jag inne i ett korsordslösar stim just nu. Kan knappt slita mig från att lösa,det är ju sååå kul. Å oj vad tiden bara försvinner då man försvinner in i ett korsord. Ska försöka lyckas få iväg ett kuvert med dom lösta sedan, så kan man ju kanske råka vinna något oxå.. Vore ju inte illa det.

I morgon måste jag städa å baka på morgonen, vi får besök på dagen. Ska fira Tindras 1års dag lite i förskott. Tänkt att året har gått så fort, våran lillskrutta som nyss föddes blir på måndag ett helt ÅR!!! Kan knappt fatta det.

Måste ut å söka bröllopspresent oxå :) Lite klurigt bara..

Kram på er!

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Här är en till som stökat på inför klädbytardagen, och som hoppas få sålt en del ;)
Ska bli sååå skönt att få komma bort ett tag och göra nått annat.

Hoppas du bakar nått riktigt gott som du bjuder på i morrn då vi kommer :D ;) hihi

Kram vännen!

Gårdsromantik sa...

Grattis till lillan i förskott!

Hälsningar Maud