onsdag 16 april 2008

Borde skämmas



Jag som skulle börja blogga, ja å hur gick det?! 2 inlägg så vart det bortglömt. Nu är det skärpning :p



Nu ska jag verkligen försöka få till ett inlägg om dagen...försöka i allafall.



Ja vad har hänt här sedan sist då.. Casper har blivit 3år, Jack har fyllt 5år. Oj så stora våra barn börjar vara nu :O Tindra blir snart 1år! Lilltjejen våran är inte så liten längre.



Jag har gått ner ytterligare lite kilon, -60 kg nu! Känns verkligen SÅÅÅÅÅÅ bra, nackdelen är ju allt extraskin som finns nu. Men mitt hopp har tänts igen. Så håll tummarna för mig.


Idag har vi bokat resan! =) Så om 57 dagar så lämnar vi Umeå flygplats för 1 vecka i Bulgarien. Ska bli härligt med lite semester, få sova ut på morgonen å strosa runt på dagarna. Pirrar i hela kroppen, ska verkligen bli skoj. Nedräkningen kan börja, 57 dagar kvar.


Snart har vi 3årig bröllopsdag, får se vad det blir till att hitta på det.

Kram på er, om det nu finns någon som kommer att läsa detta dravvel..:p



1 kommentar:

Anonym sa...

Du är en riktigt powerpingla. Starkt jobbat! Det är två helt olika tjejer på kortet.