lördag 26 april 2008

Inte illa pinkat ;)

I dag har det varit klädbytardag, dagen det har varit lite stök inför. Men med facit i hand så var det ju värt det..hihi
Jag fick sålt för hela 2310:-!! Inte dåligt det, hade hoppats på 1500:-, så det vart en glad överraskning då jag å Maria åkte å hämtade tillbaka våra saker å kläder.

Vi har grillat tillsammans i kväll, å det var så gott å så trevligt. Men jag är så mätt så jag mår illa. Längtar redan tills i morgon på morgonen då det är dags för promenad igen. Ska bli så skönt det. Å efter promenaden ska jag baka en ny tårta, vi tänkte ha kalas för familjen i morgon. Så det ska bli trevligt det.

Har ju glömt att berätta att jag har blivit Moster till en liten kille som redan är 16 dagar, han är så söt den lille gossen =) Mysigt att snusa på dom små, å NÄÄÄÄÄ jag blir inte sugen på en till! 3 räcker för mig.

Nu ska jag dra mig tillbaka å ladda upp inför morgondagen.

Kram på er!

Inga kommentarer: