tisdag 29 april 2008

Kvällsöppet.

Jag å Maria har varit in till stan i kväll på kvällsöppet. Å vi hittade oss varsin tunika. Behöver jag säga att det vart likadana?!. Men det är ju vi i ett nötskal det... hihi, samma smak har vi.
Så nu kan jag sluta ha beslutsångest över vad jag ska ha för kläder på mig på bröllopet. Nu har jag bestämt mig för det. Vi irrade runt lite på olika affärer, å motion fick vi med..å det är ju bra det :P
Sen hittade jag skor på Maxi med, å köpte ny hårfärg, så i morgon kommer Maria hit å ska hjälpa mig att färga håret. Så är det bara slingerna kvar sedan, å dom ska jag flirta med Mia om att hjälpa mig med. Så då kanske man blir lite sommarfin å en puma i sommar.. *asg*

Det var rätt skönt att få komma sig ut en stund å shoppa lite, å bara få vara Evelina för en stund. det där behövde vi Maria.. nästan så vi måste införa det oftare.. :P Vad sägs om det??

Nä, nu lockar sängen på mig, är så himla trött, å det är ju en dag i morgon med. Få se när barnen vaknar. Hoppas dom sover mot 07 tiden i allafall.

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en super kul kväll!!! Det var verkligen behövligt. Vi får ta och göra om det där...en lördag kanske.
Vi blev ju sååå snygga i våra nya kläder ;) Nu tycker jag det är sååå roligt att köpa kläder igen...hihi Undra varför :P