lördag 19 april 2008

Igår i himmelriket, idag undansparkade ben..

Igår var jag så otroligt glad efter att Posten hade kommit. Mitt hopp växte vill jag lova, å jag gick med ett leende hela dagen. Sov säkert oxå med ett..hihi.



Men för att idag verkligen vakna upp ur mitt lyckorus med undansparkade ben..

Självklart så undrar jag ju vad det är frågan om, avundsjuka eller bara rädd om mig. Jag vet fan inte vad jag ska tro. Så från att ha varit så glad å förhoppningsfull så vart jag ledsen inombords.



Men nä, jag har bestämt mig för att detta vill jag verkligen, bara jag får ett JA från dom som bestämmer det hela. Ska bli kallad inom 3 månader, så jaghoppas jag får alla tummar jag behöver.



För övrigt så börjar barnen vara pigga nu, Casper är feberfri å pigg igen. Skönt det. För det är jobbigt med sjuka barn. Å speciellt om alla 3 blir sjuka på samma gång. Men denna gång var det "bara" Casper å Tindra som varit sjuka.



Nu är våren här även uppe i Norr, har grillat till middag både igår å idag, å MUUUMS så gott det är :p



Kram på er alla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för dig gumman...Lycka till!!!

Anonym sa...

Du vet min åsikt i det hela...

Håller alla tummar jag kan för dig! Det vet du...

Kram!