tisdag 22 april 2008

20 röda rosor!

Idag kom min älskling hem från jobbet med 20 röda rosor till mig! Inte illa det, så fina så.
Men ja jag fick dåligt samvete.. så förlåt mig älskling ;)

Jag har varit sååå trött idag, funderar på att dra mig mot sängen då jag skrivit detta klart. Vaknade i natt av att Jack inte mådde så bra. Men han har kryat till sig idag. Skönt det.

Har suttit uppkrupen i soffan med en kopp grönt te, å sett Grannfejden. Å oj vilka problem vissa har med grannarna sina :S

Kan förresten tipsa om en sida att beställa gott grönt te från. www.coozy.se
snabb leverans å bra priser. Hon har mycket annat oxå än just grönt te.

Vart ingen promenad för mig idag, tråkigt. Men hoppas på en promenad i sin vanliga ordning i morgon. Känns så skönt då promenaden är avklarad å jag har gjort iordning min tekopp å slår sig ner i soffan.

Nu fick jag telefon, så nu ska jag gå.
Kram på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh...nu blir jag lite avis alltså! Aldrig är min gubbe så där söt med mig inte :(

Hoppas att promenaden blir av i dag, för det var INTE kul att gå själv i går :p Motivationen fanns inte alls där...så det gick saaaakta.

Kram från lilla mig ;)