måndag 21 april 2008

Hoppas...

Visst är hoppet det sista som överger en?? Jag hoppas så att denna ressan som är bokad SKA bli av, samtidigt är jag glad att vi inte hunnit betala den om det nu blir som jag tror. BLÄÄÄÄÄÄÄ. Ser verkligen framemot att åka utomlands 1 vecka å bara få vara Evelina. Sova på mornarna å bara strosa omkring å kolla lite, bada å ha det trevligt.
Men som det känns nu så kommer det inte att bli av, hoppas verkligen att min känsla är fel. =(

Så håll en liten tumme eller två.....
Fast annars får jag lägga mina undansparade pengar på något till mig själv... nån som tror att det blir så? Nä, som vanligt så går väll pengarna till hemmet.
Fast finns lite saker på min ösnkelista, som tex en ny säng, ny soffa å så behövs ju badrummet renoveras..

Det roliga att se framemot just nu är att vi ska på Bröllop i Maj, 3 dagar efter jag å mannens 3 åriga bröllopsdag. Å det ska bli så kul, hur många tårar ska då rinna?? :P
Det är Dannes kusin Tina som ska gifta sig, å hon kommer säkerligen vara sååå vacker =)
Å så får jag snart träffa broder min å hans familj! Å jag LÄÄÄNGTAR!

Kram på er!

Inga kommentarer: