måndag 2 januari 2012

Gott Nytt År!!

Då var 2011 över, med stormsteg så passerade det året.
Mina dagar försvinner i ett rasande tempo just nu, är jag inte på jobbet så försöker jag göra nått vettigt här hemma. Men då jag jobbat eftermiddagen så är det väldigt skönt att slå sig ner i soffan en stund innan man somnar till.

Idag är det 3 år sedan Elsy blev en ängel. Stämmer rätt bra med klockslaget oxå. Så idag ska vi ner å tända ljus på graven.

Tänkte hinna med att stöka undan här hemma lite innan jobbet. Sen är jag ledig i dagarna 2, om jag inte behöver rycka in några timmar på Onsdag.

Just nu sover barnen i detta huset, hoppas att Tindra inte har ont i halsen sen då hon vaknar. Hon hade nämligen det då hon somnade igår.
Å ska jag erkänna så har jag ont i halsen jag med. Attans attans.

Det har kommit snö i natt, så barnen vill nog vara ute sen då dom vaknat å fått i sig nått i magen.

Hej svejs.

*kram*

Inga kommentarer: