tisdag 17 januari 2012

Casper 7 år...

Här var lillgubben inte allt för stor, 1år å 3 månader.
Å idag blir han stora killen. Väntar ivrigt på att tappa sin första tand som nog lossnar vilken dag som helst. Tanden under har redan kommit upp.
Han har i allafall fått tårta å paket, så det är en nöjd å glad kille.
Somande på 2 röda ikväll då han kommit i säng.
Jack fick hjälpa mig att göra ett monster M på tårtan, sånt kan inte jag å viktigt är det ju.

Idag har jag å Tindra rensat på hennes rum, packat undan i lådor å burit ner i källaren. Men ett tips är ju att rensa då barnen inte ser på, då kan man rensa lite extra.
Så det blir till att fortsätta i morgon, gäller att passa på då man har ledigdag, å så då soptippen är öppen. Så kan man köra iväg med säckarna direkt. Smidigt å bra.

Jag är helt slut, ska snart ta mina trötta ögon å bädda ner mig i sängen.

Natti natti.
*kram*

Inga kommentarer: