tisdag 31 januari 2012

Tjuvkik...


Nu håller Tindras rum på att göras i ordning för fullt. Våra snälla vänner har varit å hjälpt oss. Fortsättning i morgon =)
Det kommer bli så grymt fint.

Jag fick ett ryck å skulle göra bullar i morse, bara det att jag satte deg nummer 1, jäste inte. Så jag for iväg å köpte nu jäst å satte deg nummer 2. Vad händer då tror ni?!?!?! Jo självklart så börjar deg 1 att jäsa sig stor å fin. Så vipps så stod jag med 2 liter deg. Har kavlat å gräddat bullar ett par timmar. Då det var klart var det 188 nygräddade bullar på bänken. Doftade mycket gott om inte annat.

Jag har suttit däckad i soffan sen strax efter 21, sängen lockar nu. Ska bli så skönt att sova. I morgon är det ju en ny dag med lite fix.
Ska bli så kul då Tindras rum är klart. Skönt att få storstäda å torka upp allt. Slipdamm är INTE trevligt.
Kommer bättre bilder sen då det är klart.

Nä, nu blir det till att läsa lite i boken som jag har köpt, somnar nog i från den, men men. Ska sova gott i allafall.
God natt gott folk!!

*kram*

Inga kommentarer: