lördag 21 januari 2012

Beställt...

Nu har jag klickat hem Tindras nya säng.
Igår blev den vita tapeten inhandlad, så nu vill jag ge gärnet så det är klart då sängen anländer så det bara är att montera å ställa till i hennes rum.
Tror det där kommer bli toppen.

Idag har har pojkarna träningsmatch på innebandyn, så vi har hunnit med att vara till stan å handla skor å innebandyglasögon till Jack.
Jag blev halvdegig i soffan, men borde sätta lite fart, rensa lite till å slänga ihop nå efterrätt. Familjen Carlsson kommer hit i kväll. Å tur som man har så kommer dom med maten. Kan det bli bättre ;)

Förövrigt så är jag lyckligt lottad, har dom bästa vänner man kan tänka sig!!
Kram till er!!!

I morgon ska Casper ha kalas med sina kompisar från förskoleklassen. Å efter det så hoppas jag på trevligheter med Bolidenborna.

På återseende.
*kram*

1 kommentar:

Anneli sa...

Å vi är lyckligt lottade som har DIG =))) Kraaam